به هرکاری که اراده کنیم ،تواناییم به شرط آنکه آنگونه که سزاوار و شایسته است پیگیر آن باشیم.هلن کلر

دوره کارآموزی حسابداری - جلسه اول
دوره کارآموزی حسابداری

با اجرای کارآموزی حسابداری سرمایگان ویژه دانش آموختگان حسابداری و علاقمندان حسابداری‎،مهارت های کاربردی و درآمدزای خود را افزایش دهید.

 

 افراد زیادی با ما تماس می گیرند و علاقه دارند مهارتها و تجربیات حسابداری خود را افزایش دهند و بنا به دلایل متعدد، مثل زندگی در شهرستان و شاغل بودن،تعهدات خانوادگی یا کمبود وقت و سایر موارد قادر به شرکت در دوره های کارآموزی حسابداری سرمایگان نیستند.

بنابراین تصمیم گرفتیم دوره کارآموزی حسابداری را به صورت رایگان طراحی کنیم تا فرصت برابر آموزش حسابداری را برای همه دوستان علاقمند فراهم کنیم، اعم از دانشجو ، فارغ التحصیل حسابداری و یا دیگر دوستانی که مشتاق فراگیری مهارتهای حسابداری هستند.

 

ما اعتقاد داریم که آموزش حسابداری برای همگان اعم ازکارمند و دارندگان کسب و کار و حتی خانم های خانه دار، لازم و ضروری است.

 

چون دانستن نکات حسابداری کمک زیادی به ایجاد بصیرت مالی می کند،دانستن مفاهیمی همچون دارایی سرمایه، بدهی،هزینه و درآمد برای همه که به نوعی با دخل و خرج زندگی خودشان و دیگران سر وکار دارند یک ضرورت است و ما هم در طراحی این کارگاه غیر حضوری رایگان آموزش حسابداری ودوره کارآموزی حسابداری رایگان برآن شدیم تا شرایطی را فراهم کنیم که همه دوستانی که علاقه و اشتیاق به فراگیری مهارتهای حسابداری دارند از جلسات کارآموزی حسابداری استفاده کرده و بهره کافی ببرند.

 

به دوستانی که این جلسات رو دانلود میکنند توصیه می کنیم که با صبوری این پروژه حسابداری را مرحله به مرحله انجام دهند.

اگر شما فرایند کارآموزی‎ حسابداری رایگان(جلسه اول) را به خوبی انجام دهید و متعهد باشید به انجام کامل مراحل پروژه مطمئن باشید تجربه ای شما کسب می کنید که شما را قادر می سازد فرصتهای شغلی که درزمینه حسابداری به شما پیشنهاد می شود را رد نکنید.

 

ما در این پروژه کارآموزی حسابداری رایگان سعی کرده ایم فرایند کامل عملیات حسابداری یک شرکت بازرگانی را برای شما از ابتدا تا انتها ارائه دهیم ویقین داریم انجام این کارآموزی حسابداری تجربیات فوق العاده ارزشمندی برای شما ایجاد می کند و خودباوری و اعتماد به نفس شما را چند برابر افزایش می دهد.

 

ما به دوستانی که در مراکز دانشگاهی تدریس می کنند و یا آموزشگاه دارند توصیه می کنیم این کارگاه را در پروژه حسابداری دانشگاهی ودر آموزشگاه پیاده سازی کنند و با انجام این کارآموزی حسابداری امکانی را برای دانشجویان ایجاد کنند تا آنها با فرایند عملیات حسابداری که در بازار کار در حال وقوع است بیشتر آشنایی پیدا کنند و برای قبول مسولیت مشاغل حسابداری آمادگی لازم را بدست آورند. انشاالله

 

جلسه اول کارآموزی حسابداری رایگان: ابتدا پروژه را با دانلود نرم افزارحسابداری نوسا برروی سیستم خود انجام دهید.برای نصب آن توصیه می کنیم ضمن اجرای کلیه مراحل نصب کمی صبور باشید ولی مطمئن باشید برای شروع کار حسابداری،نرم افزار خیلی خوبی است.

درحال حاضر بااین نرم افزار می توانید ۴۰۰سند حسابداری صادر کنید ،حتی برای کسب وکارهای کوچک هم قابل استفاده است .

بهتراست قبل ازاستفاده از نرم افزاردرموردفراینداستفاده ازنرم افزارهای حسابداری به شرح زیرکمی بیشتربدانید :

اولین مرحله: نصب و راه اندازی نرم افزار ، تنظیمات مربوط به نام ومشخصات شرکت

مرحله دوم  : وارد کردن اطلاعات پایه حسابداری ( کدینگ حسابداری مطابق نوع شرکت با توجه به عناصر اصلی حسابداری )

سومین مرحله : صدور اسنادحسابداری رویدادهای مالی شرکت

مرحله چهارم : اخذ گزارشات مورد نیاز (تراز کل ،تراز آزمایشی وگردش حسابها و…)

پنجمین مرحله : تهیه پشتیبانی(Back up) از اطلاعات وارد شده به سیستم

مرحله ششم : عملیات پایان دوره (صدور اسناد سود وزیان و اختتامیه ) و ایجاد سال مالی بعد و انتقال اطلاعات پایه و سند افتتاحیه سال مالی جدید

بنابراین در این کارگاه کارآموزی حسابداری شما بعد از نصب نرم افزاربا وارسی سیستم و استفاده ازراهنمای سیستم توانایی کاربا نرم افزارهارا یادمی گیرید ودر جلسه دوم کارآموزی حسابداری اقدام به ورود(کدینگ حسابداری)می کنید.

 

یادتون باشه برای انجام کار کارآموزی حسابداری حتما تمرکز کنید و با خودتان عهد ببندید حداقل 90دقیقه بی وقفه کارکنید بعد به خودتان 15 دقیقه استراحت بدهید و باز ادامه دهید .

 

برای انجام مراحل کارآموزی حسابداری و نصب موفقیت آمیز نرم افزار نوسا لازم است ابتدا نرم افزار SQLserver را نصب کنید سپس نرم افزار نوسا را راه اندازی کنید .توضیحات مربوط به راه اندازی نرم افزار در فایل دریافتی زیر به خوبی ارایه شده است .

 

توضیحات لازم برای نصب برنامه SQLserver در فایل زیپ شده نصب نرم افزار موجود است،توصیه می کنیم حتما آن را به دقت مطالعه کنید.

آیا می‌خواهید حسابداری را خیلی حرفه‌ای‌تر یاد بگیرید و در شرکتهای تولیدی و بازرگانی کار کنید؟می‌توانید در کارگاه های کارآموزی حسابداری پیشرفته شرکت کنید و تا جای ممکن امور حسابداری هر شرکتی را انجام دهید.

 

۱.اولین دوره جامع جهش به بازار کار حسابداری سال۹9به شرط استخدام ویژه فارغ التحصیلان حسابداری بدون تجربه 

۲.اولین دوره کارگاه راهبردی نوابغ حسابداری سال۹9 ویژه افراد کمک حسابدار و کارمندان واحد حسابداری 

۳.سی و نهمین دوره جامع آموزش مالیات و مهارتهای مالیاتی پیشرفته ( ویژه حسابداران شاغل )

۴. چهل ونهمین دوره کارگاه تهیه صورتهای مالی اساسی و یادداشت های توضیحی با تجزیه وتحلیل 

 

 

موسسه سرمایگان ارایه دهنده  خدمات حسابداری و کارآموزی حسابداری اوقاتی سرشار از موفقیت و برکت برای شما آرزو دارد.

موفق باشید .

02186083296

سرمایگان

 جلسه دوم خودکارآموزی حسابداری بزودی برای شما ارسال می شود.

فقط کافی است ایمیل خود را چک کنید.

موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر ومجری کارگاه های نوابغ حسابداری وجهش به بازار کار حسابداری ایران) www.sarmayegan.com ۰۲۱۸۶۰۸۳۲۹۶