آموزش حسابداری مالیاتی

هم اکنون آموزش حسابداری مالیاتی شامل آموزش کامل امور مالیاتی ،برای افرادی که فعال اقتصادی هستند و یا در بازار کار حسابداری حضور دارند و یا بعنوان حسابدار قصد دارند در بازارکار حسابداری حضور یافته و درآمد زایی کنند ،امری ضروری است.

 

اهمیت آموزش مالیات و حسابداری مالیاتی 

حسابداری را زبان تجارت نامیده اند و بوسیله سیستم اطلاعاتی حسابداری گزارش ترازنامه و عملکرد سودوزیان یک موسسه اقتصادی تهیه و ارایه می شود. و از این طریق نتیجه تصمیمات و عملکرد مدیریت نشان داده می شود.

از مجموع آموزش های حسابداری ،حسابداری مالیاتی و سهم مهمی در چرخه حسابداری شرکتها و موسسات دارد. 

 

حسابداران حرفه ای در کنار آموزش اصول حسابداری،به آموزش حسابداری مالیاتی و آموزش مالیات که شامل آموزش قوانین مالیاتی و محاسبه مالیات و نحوه انجام تکالیف مالیاتی می شود با حضور در دوره آموزشی حسابداری مالیاتی نیز می پردازند.

در سالهای اخیر با موضوع آموزش حسابداری مالیاتی و آموزش مالیات کتاب های زیادی تالیف و چاپ و منتشر شده است.خاطر نشان می سازد ،از آنجا که انجام تکالیف مالیاتی ،مثل آموزش اظهارنامه عملکرد،آموزش مالیات بر ارزش افزوده،آموزش مالیات شرکتها بصورت عملی می باشد،کتاب به تنهایی پاسخگوی نیاز مخاطبان در امر آموزش مالیات و مهارتهای مالیاتی پیشرفته نمی باشد.لذا توصیه می شود دوستانی که بدنبال حضور موفق با درآمد بالا در عرصه حسابداری مالیاتی می باشند، باید در امر آموزش مالیات و یادگیری مباحث مالیاتی با حضور در دوره های کارآموزی حسابداری مالیاتی بطور عملی شرکت کنند.

 

 دوره جامع آموزش مالیات و مهارتهای مالیاتی پیشرفته پولساز 99

 

روش های جدید آموزش مالیات و حسابداری مالیاتی 

با توجه به حجم زیاد کتابها و مطالب فراوان در حوزه آموزش مالیات و حسابداری مالیاتی ،شاید لازم باشد روشهای جدیدتری را برای انتقال مباحث مالیاتی و آموزش حسابداری مالیاتی به فراگیران مد نظر قرار داد .

ازجمله در حسابداری مالیاتی و آموزش مالیات ،استفاده ازخلاصه کردن سودمند مطالب و روش ارایه بوسیله ابزارهای نوین و تکنولوژی های آموزشی روزآمد است .

 

چرا حسابداران باید اطلاعات و مهارت مالیاتی موثری داشته باشند؟

مبحث آموزش حسابداری مالیاتی هم اکنون به یک درس تخصصی برای مقطع کارشناسی حسابداری در نظر گرفته شده است . 

یک فارغ التحصیل حسابداری ضروری است،نسبت به قوانین و مقررات مالیاتی و اجرای تکالیف مالیاتی دانش و مهارت کافی داشته و باید بتواند آنها را در بازارکار حسابداری بکار بگیرد .

 

در حال حاضر شرکت و یا کسب وکاری نیست که تکالیف مالیاتی بعهده اش نباشد. طبق قانون مالیاتهای مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده و قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان گروه های زیادی از فعالان اقتصادی مکلفند نسبت به اجرای مقررات و ارایه گزارش فعالیت های تجاری خود به صورت دوره ای به سازمان امور مالیاتی کشور اقدام کنند.

 

هم اکنون مراحل اجرای تکالیف مالیاتی در شرکتها و موسسات وظیفه حسابداران می باشد،به همین دلیل ضرورت دارد حسابداران مهارت و تجربه اجرای امور مالیات شرکتها و موسسات را به خوبی فرا بگیرند.

 

مطلب مرتبط : آموزش مالیات 

 

موسسه سرمایگان فعال در زمینه ارایه خدمات حسابداری،کارآموزی حسابداری،مشاوره مالیاتی ،آموزش مالیات و خدمات مالیاتی  رسالت تهیه و ارایه مطالب آموزشی سودمند و کاربردی مالیاتی برای خود تعریف کرده است.

 

به همین منظور در مورد تهیه وارایه مطالب با ارزش  حسابداری مالیاتی،اقداماتی را انجام داده و مطالب آموزش حسابداری مالیاتی را با تکنولوژی پاورپوینت و  PDF تهیه و در دسترس علاقمندان و دانش آموختگان حسابداری قرار می دهد .

 

 

دانلود کتاب 110 ماده پرکاربرد قوانین مالیاتی ایران برای حسابداران   

 

از جمله این تکالیف مالیاتی می توان از تهیه و تنظیم و ارسال اظهارنامه های مالیاتی و ثبت دفاتر قانونی ، و محاسبه مالیات حقوق کارکنان نام برد و همینطور ارسال گزارشات فصلی خرید و فروش کالا در فواصل سه ماهه فصلی به ادارت امور مالیاتی از تکالیف مقرر شده در قانون برای فعالان تجاری می باشد.

چنانچه هر فارغ التحصیل حسابداری بخواهد در بازار کار مراتب پیشرفت حسابداری را طی کند ، لازم است در موضوع آموزش مالیات و دانسته ها و مهارتها و اجرای تکالیف مالیاتی شرکتها و موسسات خود را ارتقاء دهد .

در نظر داشته باشید،اجرای مقررات مالیاتی و محاسبات و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی شرکتها و موسسات از وظایف

حسابداران است.

الان میانگین درآمد حسابدارانی که مهارتها و معلومات مالیاتی خوب و موثری دارند بالاتر از سایر حسابداران می باشد.

 

موسسه سرمایگان به علاقمندان فعالیت در حرفه حسابداری پیشنهاد می کند که برای افزایش درآمد و جایگاه شغلی خود تلاش کنند معلومات و مهارتهای حسابداری مالیاتی خود را از طریق آموزش مالیات بالا ببرند.

در زیر برای دوستان کاربران گرامی سایت سرمایگان یک نسخه PDF درس حسابداری مالیاتی از مباحث آموزش مالیات تهیه شده و برای استفاده و مطالعه به شما کاربران گرامی تقدیم می شود.

 

علاوه براین فایل دانلودی حسابداری مالیاتی هم برای دوستانی که علاقمند هستند PDF حسابداری مالیاتی را داشته باشند در زیر برای دانلود رایگان قرار گرفته است.

دانلود رایگان آموزش حسابداری مالیاتی ( PDF)

 

کارگاه راهبردی نوابغ حسابداری (ویژه دانش آموختگان حسابداری بدون تجربه) 

 

 موفق و شاد و سلامت باشید.

موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر و مجری کارگاه های نوابغ حسابداری و جهش به بازار کار حسابداری ایران)

لوگوی موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی )
www.sarmayegan.com

02188191747

6 دیدگاه برای “آموزش حسابداری مالیاتی

    • سرمایگان گفته:

      با سلام کاربرگرامی سایت سرمایگان

      از حسن توجه تان سپاسگزاریم .

      شاد و موفق وپرانرژی باشید.

      موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر و مجری کارگاه های نوابغ و جهش به بازار کار حسابداری ایران)

  1. لیلا صناعی گفته:

    سلام جناب مرادی گرامی
    آموزش هاتون بی نظیر و کاربردیه
    بابت زحماتتون سپاسگزارم
    برقرار و پیروز باشید

    • سرمایگان گفته:

      با سلام خانم صناعی گرامی

      از حسن توجه شما سپاسگزاریم .

      شاد و موفق باشید.

      موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر و مجری کارگاه های نوابغ و جهش به بازار کار حسابداری ایران)

  2. bahar55 گفته:

    از زحمات استاد عزیز تشکر میکنم کلاس مالیاتی مباحث خیلی جالب بود ولی زمان کلاس کافی نبود

    • سرمایگان گفته:

      با سلام سرکارخانم موذنی گرامی

      ضمن سپاس از حسن توجه و اظهار لطفتون ،

      موفق باشید.

      موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر و مجری کارگاه های نوابغ و جهش به بازار کار حسابداری ایران)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پنج =

مشاوره مالیاتی آنلاین