Untitled

 

با سلام به همراهان همیشگی سایت سرمایگان

 

بابررسی هایی که طی 8 سال فعالیت موسسه سرمایگان بعمل آورده ایم ،مشاهده کردیم که دانش آموختگان حسابداری عمدتا بر این باورند که اگرآنها نحوه کار با نرم افزار حسابداری را بلد باشد ،می توانند واردبازارکار شوند و متاسفانه هزینه های زیادی را در این راه صرف می کنند، حتی با هزینه بیشتر در آموزشگاه شرکت نرم افزارحسابداری که اسم ورسمی بهم زده حاضر می شوند و دوره های آموزش نرم افزار را طی می کنند ولی غافل از این هستند که تجربیات و مهارتهای حسابداری در آموزش نرم افزار خلاصه نمی شود وبرای قرارگرفتن درحرفه حسابداری می بایست مهارتها و تجربیاتی بیشتر از کار با نرم افزار بلد باشند تا بتوانند توفیق اشتغال در بازارکار حسابداری را پیدا کنند.

علاوه بر این باید به خاطر داشته باشیم فراگیری صرف نرم افزار حسابداری مساوی است با اپراتوری حسابداری که این موضوع برای فارغ التحصیلان حسابداری امری نامطلوب می باشد.

تاکید برآموزش نرم افزار حسابداری موجب عقب ماندن از سایر افرادی خواهد شد که خیلی هوشمندانه  در مسیر موفقیت شغلی قرارگرفته اند و تمام سعی خود را برای فراگیری مهارتها و تجربیاتی فراتر از نرم افزار حسابداری بکار گرفته اند،چون می دانند  برای قبول مسئولیت حسابداری ضرورت دارد انتظارات بازارکار را برآورده کنند.

موسسه سرمایگان  به منظور حمایت و ارتقاء مهارتهای نرم افزاری دانش آموختگان حسابداری که علاقمند حضور موفق در بازارکار حسابداری هستند ،نرم افزار حسابداری پیشرفته ای با امکان صدور 400سند حسابداری به شکل کاملا استاندارد با راهنمای نصب و راه اندازی  تدارک دیده و به شما همراهان همیشگی سایت سرمایگان جهت کارآموزی حسابداری تقدیم می کند .

از شما تقاضا می کنیم در نصب و راه اندازی این نرم افزار کمی حوصله و صبوری از خود نشان بدهید قطعا با موفقیت این نرم افزاربه آسانی نصب می شود و می توانید کارآموزی حسابداری را شروع کنید.کارآموزی حسابداری برای همه فارغ التحصیلان حسابداری امری واجب و ضروری است به خاطر اینکه بازارکار دیگر اجاره نمی دهد کسی با سعی و خطا در محل کارکارآموزی حسابداری کند.

هم اکنون فرصت خوبی است برای اینکه  با نصب این نرم افزار کارآموزی حسابداری راآغازکنید .

شما می توانید از پروژه کارآموزی حسابداری 7 جلسه ای رایگان سرمایگان برای کارآموزی حسابداری استفاده کنید و به سرعت بسوی موفقیت و درآمد زایی گام بردارید.

 

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری پیشرفته با راهنمای نصب آسان

 

دانلود رایگان نرم افزار SQLSERVER

 

دانلودراهنمای تصویری نصب نرم افزار SQLSERVER (برنامه پشتیبان نرم افزار برای کارکردن)

 

دانلودراهنمای تصویری نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری

 

کارگاه های پیشنهادی سرمایگان برای پیشرفت شغلی وافزایش درآمد

 

1) کارگاه جدید راهبردی نوابغ حسابداری (ویژه فارغ التحصیلان حسابداری بدون سابقه)

 

2)هفتمین کارگاه جدید فوت کوزه گری مهارتهای مالیاتی درآمدزا سال94

 

3) دوازدهمین کارگاه تهیه و تکمیل صورتهای مالی اساسی و یادداشت های پیوست 

 

موسسه سرمایگان(مشاورین مالی)

logo-sar1