دانلود رایگان‎رزومه شغلی حسابدار با 1سال سابقه

 

تصویری از یک رزومه تکمیل شده برای یک حسابدار 1سال سابقه

رزومه شغلی چیست؟

[member]رزومه متني است یک صفحه اي (فقط یک صفحه و بس ) حاوي اطلاعات ومشخصات کارجوكه شما بايدقبل ازمصاحبه دراختياركارفرمايان قراردهيدتا آنان امكان يابند ارزيابي اوليه اي از تواناييهاي شغلي شما داشته باشند. در واقع رزومه بايد تصويري ذهني از شما و فعاليتهاي شغلي تان به کارفرما ارائه كند. ازاين حيث رزومه جنبه اي تبليغاتي دارد بدين ترتيب كه ويژگيهاي مؤثر و مفيدخود را در اختيار كارفرماقرار ميدهيد و به نوعي سعي ميكنيد تا وي را متقاعدكنيد كه از بين چندين داوطلب،شما را براي شركت در مصاحبه انتخاب كند.

رزومه بايد به طورمثبتي مهارتها و تواناييهاي شما را نشان دهد. رزومه در عين حال كه بايد كاملاً صادقانه باشد، در آن جايي براي تعارفات و شكسته نفسي نيست.

رزومه زندگينامه، شرح حال گذشته و يا حال شما نيست ،بعضی ها بیوگرافی تحصیلی خودرادر رزومه می نویسد،این کارکاملا اشتباه است.(هرچندكه قسمت عمده آن مربوط به سوابق كاريتان ميشود).اولين هدف رزومه جلب توجه کارفرماست.

 بنابراين در هر جمله اي كه مي نويسيد بايد سعي كنيد به نوعي علاقه و توجه خواننده را جلب كنيد.دررزومه تاکیدمی کنیم شما باید مزیتهای شغلی وتواناییهای ارزش آفرین خود را به طور واضح و موثر بنویسید.

يك رزومه خوب ميتواندكليدموفقيت شمادرامركاريابي وکسب درآمدباشد.به آن از ديد انجام وظيفه نگاه نكنيد: نوشتن رزومه با پركردن پرسشنامه استخدامی فرق مي كند!

 

دانلود رایگان نمونه رزومه شغلی حسابدار با 1سال تجربه [/member]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =

مشاوره مالیاتی آنلاین