چگونه بهترین عملکرد را در مصاحبه های شغلی داشته باشیم؟

چگونه بهترین عملکرد را در مصاحبه های شغلی داشته باشیم؟

برای اینکه بهترین عملکردرا درمصاحبه های شغلی داشته باشیم :

باید برای تک تک مصاحبه های شغلی تان خود را آماده کنید. به مسئولین محیط کارآینده تان نشان دهیدباهوشید و برای هر چیزآماده اید-وخیلی شفاف وبی آنکه از مسیراصلی خارج شوید می توانیدارتباط برقرارکنید.به نکات زیرنگاهی بیندازیدتابتوانیدخودرا برای مصاحبه آماده کنید.

تمرکز بر با ارزش بودن :

روی آنچه شما می توانید برای شرکت مزبور انجام دهید تمرکز کنید،نه آنچه که شرکت می تواند برای شما انجام دهد.
روی مهارت ها و ویژگی هایی تمرکز کنید که خیلی سریع ارزشمند بودنتان را ثابت می کنند.کارفرما دوست ندارد،شش ماه صبرکند تا شما برایش سودآور شوید.

تصویرسازی شغلی

تصویری مناسب ازشغل مورد نظرتان بسازید. درخور آن شغل قدم بردارید،درخور آن صحبت کنید و درخور آن به نظر بیایید.
اعتماد به نفس داشته باشید و دوستانه برخورد کنید.به مصاحبه کننده نگاه ملایم حاکی از اشتیاق همکاری داشته باشید،محکم و مصصم دست بدهید (آقایان) و مدام لبخند بزنید.مصاحبه کننده را با اسم کوچک خطاب نکنید،مگر اینکه خودش این طور بخواهد.دوست داشتنی بودن و دلنشین بودن خیلی اهمیت دارد و شما را متمایز می کند .

 

معرفی خود در مصاحبه شغلی حسابداری

متن کوتاهی را از پیش حفظ کنید تا معرفی خود،کارنامه شغلی و تحصیلی تان را سریع بیان کند.
برای شکستن سکوت پرچانگی نکنید.ممکن است با اضطرابی که دارید اطلاعاتی از دهانتان بیرون بپرد که برایتان ضرر دارد.درعوض سوال کنید:((اجازه می دهیداز مهارت هایم در زمینه ی شغلی یاتحصیلی ام بشنوید؟))

از ذکرجنبه های منفی سابقه استخدامی تان بپرهیزید-مگراینکه مجبورباشید،چون مطمئنید خبر بدی در راه است ومی خواهید پیشدستی کرده باشید.هیچ وقت بدروسای فعلی یا قبلی تان را نگویید.
خیلی زود درباره ی حقوق و مزایا نپرسید.در مذاکره وقتی می خواهید به مبلغ نهایی برسید حتی درشرایط سخت باروش های زیرکانه مشت خودرا بسته نگه داریدو مبلغ را فوری لوندهید.
فوت وفن قصه گویی را یاد بگیرید-در تایید ادعاهایتان درباره ی مهارت ها و دستاوردهای مربوط به شغل مزبور داستان هایی واقعی به خاطر بسپارید.
قبل ازرفتن حتمابپرسیدکی تصمیم می گیرندوآیامی توانیدتماس بگیریدوببینیدتصمیم گیری درچه مرحله ای ست.

منبع : سایت سرمایگان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + سیزده =

مشاوره مالیاتی آنلاین