به مناسبت 15 آذر روز ملی حسابدار در ایران

روز حسابدار گرامی باد
روز حسابدار گرامی باد

 

 

 

فدراسيون بين المللي حسابداران در سال 2007 و در سي امين سالروز تاسيس خود دومين يكشنبه ماه دسامبر (اواخر آذر) هرسال را به عنوان هفته جهاني حسابداري انتخاب و به تمام اعضاي خود در سراسر جهان پيشنهاد كرده كه در اين هفته با برگزاري مراسم ويژه اي از حسابداران تجليل به عمل آورند و از سوي ديگر حرفه حسابداري و نقش حسابداران را در فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي به عموم معرفی کنند.

اين فدراسيون هرسال از دبيركل جوامع حرفه اي عضو براي گردهمايي در يكي از كشورها و به ميزباني انجمن يا جامعه آن كشور دعوت به عمل مي آورد. اين فدراسيون داراي 163 انجمن حرفه اي عضو از 125 كشور جهان است و جمعا حدود 5/2 ميليون نفر از حسابداران را نمايندگي مي كند.

 

بر همین اساس به مناسبت هفته جهانی حسابداری که توسط فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) تعیین شده در ایران نیز روز 15 آذر را  نهادهای حسابداری ایران شامل انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران – به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک – انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی به عنوان روز حسابدار نام‎گذاری کرده اند .

و هر سال به مناسبت این روز مجامع حرفه ای ، مراکز دانشگاهی و سایر علاقمندان حسابداری مجالسی را برگزار می کنند و از مقام حسابدار و حرفه حسابداری تجلیل بعمل می آورند.

 

موسسه سرمایگان نیز به سهم خود روز حسابدار را به همه حسابداران عزیر این زحمت کشان عرصه اقتصاد ، یاوران چرخش منظم چرخ اقتصادی کشور عزیزمان ایران را تبریک می گوید .

و برای تک تک این حسابداران زحمت کش بی مدعا صمیمانه آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارد .

 

 

                  شاد و موفق باشید .

 

موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی )

www.sarmayegan.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مشاوره مالیاتی آنلاین