ازمعمولی به سوی فوق العاده

اشاره : اغلب اوقات،انسان هایی را می بینید که به نظر نمی رسد به اندازه ی شما باهوش یا با استعداد باشند اما با وجود این،به دستاوردهای چشمگیری رسیده اند.

 

اغلب اوقات،انسان هایی را می بینید که به نظر نمی رسد به اندازه ی شما باهوش یا با استعداد باشند اما با وجود این،به دستاوردهای چشمگیری رسیده اند.

هیچ چیز بیش از این خشمگینتان نمی سازد که فردی به ظاهر خنگ تر از خود را ببینید که کاری را بهتر از شما انجام می دهد.اما چنین چیزی چگونه ممکن است؟پاسخ ساده است.آن ها در مرحله ای از زندگی شان به این نکته پی بردند که کلید موفقیت در پرورش و رشد شخصی و حرفه ای است و این مستعد وقف زنگی برای یادگیری مداوم است.

خبر خوب این است که تقریبا هر مهارت مهمی قابل یادگیری است وهر مهارت شغلی را می توان آموخت.کسی که امروز در کارش حرفه ای است ،روزی کاملا غیر حرفه ای بوده است.مهارت های فروش را می توان فرا گرفت.هر فروشنده موفق، یک روز فروشنده ابتدایی بوده که حتی قادر به یک فروش از طریق تلفن هم نبوده است.تمام مهارت های پول سازی هم قابل یادگیری اند.تقریبا همه انسان های ثروتمند،روزی فقیر بودند.شما هم می توانید هر آنچه که نیاز دارید ،یاد بگیرید تا هر هدفی را که برای خودتان تعیین کرده اید،تحقق ببخشید.

یک تصمیم بگیرید

نقطه شروع حرکت پیش رونده به سمت تبدیل شدن به یکی از لایق ترین،قابل احترام ترین و پر درآمد ترین فرد در رشته خودتان بسیار ساده است. “تصمیم بگیرید”

،گفته شده است تغییرات بزرگ در زندگی زمانی اتفاق می افتد که جرقه ای ذهنتان را روشن کرده و پس از آن تصمیم می گیرید که کاری را متفاوت انجام بدهید.تصمیم می گیرید شغل جدیدی را آغاز کنید.تصمیم می گیرید شغل خاصی را اختیار کنید یا حرفه خاصی را شروع کنید.تصمیم می گیرید شغلی خاصی را اختیار کنید یا حرفه خاصی را شروع کنید.تصمیم می گیرید پولتان را در یک راه خاص سرمایه گذاری کنید و مخصوصا این که،تصمیم می گیرید یکی از بهترین های رشته تان باشید.اکثر مردم دوست دارند شاد،سلامت،لاغر و ثروتمند باشند،اما آرزو و امید کافی نیست.باید تصمیمی راسخ و صریح بگیرید که حاضرید هر بهایی را بپردازید و هر مسافتی را بپیمایید تا اهدافی را که برای خودتان تعیین کرده اید،تحقق ببخشید.شما باید آن تصمیم را بگیرید و سپس همه پل های ذهنی پشت سرتان را خراب کنید.از آن لحظه به بعد،عزمتان را جزم کنید تا به کار پیش روی و حرفه تان ادامه بدهید،تا زمانی که جزء 20 درصد برتر شوید و یا حتی فراتر از آن.

پیرو رهبران باشید،نه دنباله روی پیروان

وقتی تصمیم می گیرید یکی از بهترین های رشته تان باشید،به اطرافتان نگاه کنید و افرادی را که هم اکنون در اوج هستند،مشخص کنید.

1-آن ها چه ویژگی های مشترکی دارند؟

2-روزشان را چگونه برنامه ریزی و سازماندهی می کنند؟

3-چگونه لباس می پوشند؟

4-چگونه راه می روند،صحبت می کنند و با دیگران رفتار می کنند؟

5-چه کتاب هایی می خوانند؟

6-اوقات فراغتشان را چگونه می گذرانند؟

7-با چه کسانی معاشرت می کنند؟

8-در چه کلاس هایی شرکت می کنند؟

9-به چه نوارهای آموزشی در ماشین شان گوش می دهند؟

این ها فقط شمار اندکی از سوالاتی است که باید بپرسید،برای این که بفهمید انسان های موفق چه می کنند که شما ممکن است نیاز به انجام دادن آن ها داشته باشید.و در آخر این که شما نمی توانید به هدفی که نمی توانید ببینید ضربه بزنید.

انتخاب الگوی صحیح می تواند تاثیری فوق العاده ای بر روی آینده تان داشته باشد.

دکتر دیوید مسلاند از دانشگاه هاروارد و نویسنده کتاب (جوامع موفق)چنین عنوان می کند که انتخاب (گروه مرجع)بیش از 95 درصد تعیین کننده موفقیت ها و دستاوردهای شمادر زندگی است.گروه مرجع،متشکل از افرادی است که شما احساس می کنید(اه درست مثل من)هستند.

گرایش طبیعی شما به اتخاذ کردن بینش ها،نحوه لباس پوشیدن،عقاید و شیوه زندگی کسانی است که آن ها را می شناسید و اکثر اوقات با آن ها معاشرت می کنید.

 

 شاد و موفق باشید.

www.sarmayegan.com

 

One thought on “ازمعمولی به سوی فوق العاده

  1. لیلا صناعی میگوید:

    باسلام و روز بخیر
    آقای مرادی تشکر میکنم از مطالبتون
    نکته هایی که عنوان کردین قطره ای از رمز و رازهای موفقیت هست و من آرزو میکنم روزی برسه این مطالب و همینطور مهارتهای زندگی و ارتباطات اجتماعی بجای کتابها و … در مدارس سراسر کشور آموزش داده بشه تا همه از زندگی بهره بهتری ببریم

    • سرمایگان میگوید:

      با سلام سرکار خانم صناعی گرامی

      از حسن توجه و اظهارنظر خردمندانه تان سپاسگزاریم.

      موفق و شاد باشید.

      موسسه سرمایگان ( مشاورین مالی و اولین مبتکر و مجری کارگاه های نوابغ حسابداری و جهش به بازار کار حسابداری ایران )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =

مشاوره مالیاتی آنلاین