آموزش مالیات،بهترین گنجینه قوانین و بخشنامه های مالیاتی ناب و کامل آنها (رایگان)

همه حسابداران ،حسابرسان و مدیران و دارندگان کسب وکار نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات ،بخشنامه ها وآیین نامه های مالیاتی هستند.بهترین گنجینه قوانین و مقررات و بخشنامه های مالیاتی ناب وکامل هم اکنون در دست رس شماست آنهم رایگان.آموزش مالیات و بروزرسانی مالیات برای همه فعالان حوزه مالیات امری ضروری است.

 

 با پیشرفت تکنولوژی و رشد افسانه ای تکنولوژی اطلاعات و دسترسی همه افراد جامعه به ابزارهای نوین اطلاع رسانی ،شاید لازم باشد برای کسب اطلاعات مورد نیازمان در زمینه های مختلف تجدید نظر کنیم.

 اینجانب بر حسب وظیفه مشاوره مالیاتی که به شرکتها و موسسات مراجعه می کنم ، مشاهده می کنم که حسابداران و مدیران کتابهای مالیاتی را در کنار خود دارند.

و جالب اینکه ،کتابهای با چاپ قدیم و قطور که مقدار زیادی فضای روی میز آنها را گرفته در کنار خود دارند، به هرحال این موضوع نشان دهنده نیاز آنها به آموزش مالیات و در دسترس بودن اطلاعات مالیاتی است.

 در سالهای اخیر عده ای هم با چاپ کتابهای مالیاتی با مطالب تکراری و یکنواخت برای خود اسم ورسمی هم بهم زده اند و ازاین رهگذر می خواهند نان و شهرتی برای خود دست وپا کنند.

سازمان امور مالیاتی کشور در اقدامی بسیار ارزشمند در سایت www.intamedia.ir پرتال رسمی سازمان امور مالیاتی در بخش قوانین ،تمامی قوانین و مقررات ،بخشنامه ها ، آئین نامه ها ،دستورالعمل ها ، مصوبات ،آراء شورای عالی مالیاتی و دیوان عدالت اداری را به منظور آموزش مالیات به همگان،در دسترس همه قرار داده و منبعی ارزشمند برای کلیه فعالان حوزه مالیاتی محسوب می شود.

در حال حاضر با فراگیری روش استفاده از این بخش اطلاع رسانی مالیاتی ،دیگر هیچ حسابداری و حسابرس و مشاور مالیاتی نیاز مراجعه به هیچ کتاب مالیاتی را نخواهد داشت . 

اگر علامند به آموزش مالیات هستید.پیشنهاد می کنم تنبلی را کنار بگذارید و راه استفاده از این بخش را یاد بگیرید.

شما هر بخشنامه و آیین نامه ای را که بخواهید می توانید از این بخش پیدا کنید ، تماما به ترتیب تاریخ از قدیم به جدید فهرست و درج شده است . 

 

موسسه سرمایگان بر حسب مسئولیتی که  در موضوع آموزش مالیات برای حسابداران و مدیران برای خود تعریف کرده ، با تهیه فیلم آموزشی معرفی بخش قوانین سایت سازمان امور مالیاتی ،اقدام به راهنمایی تصویری در خصوص نحوه دسترسی به اطلاعات کامل و ناب مالیاتی برای آموزش مالیات به شیوه ای مدرن نموده است. 

به اعتقاد اینجانب این اقدام سازمان امور مالیاتی کشور در نوع خود بی نظیر و گنجینه ای با ارزش از قوانین و مقررات مالیاتی است که در اختیار مودیان و آحاد جامعه قرار گرفته است.

دوستانی که نحوه دسترسی و استفاده از این قسمت را یاد بگیرند لازم نیست به کتابهای مالیاتی با مطالب تکراری و یکنواخت مراجعه کنند.

 

در زیر فهرست کلیه اطلاعات مالیاتی که در دسترس همگان قرار گرفته را معرفی می کنیم.

فهرست اطلاعات مالیاتی در دسترس 

1.قانون مالیاتهای مستقیم با آخرین اصلاحات و متن مواد قدیمی قانون مالیاتهای مستقیم ( 282 ماده )

2.قانون مالیات بر ارزش افزوده ( 53ماده )

2.کلیه بخشنامه های مالیاتی مرتبط با قوانین و مقررات مالیاتی 

3.کلیه آیین نامه های مالیاتی مرتبط با قوانین مالیاتی 

4.کلیه دستورالعمل های مالیاتی مصوب 

5.مصوبات مالیاتی 

6.آراء شورای عالی مالیاتی 

7. آراء دیوان عدالت اداری 

8. و سایر قوانین مرتبط با موضوع مالیات مانند قانون های توسعه اقتصادی ، اداره مناطق آزاد تجاری ، معافیت شرکتهای دانش بنیان ،قانون بودجه کشورو…

در فیلم آموزشی زیر مهدی مرادی مشاور باتجربه مالیاتی شیوه استفاده از اطلاعات مالیاتی ،و معرفی این بخش از سایت سازمان امور مالیاتی را به شما نشان می دهد.

 

امید است با تولید و ارایه این فیلم آموزشی گامی موثر در گسترش دانسته های مالیاتی در جامعه حسابداران و حسابرسان و مدیران کشور برداشته باشیم. 

 

هم اکنون فیلم معرفی بهترین گنجینه قوانین و اطلاعات مالیاتی ناب و کامل را به منظور آموزش مالیات  ببینید.

 

 
 

برای دانلود ویدیو روی دکمه کلیک راست کنید و “ذخیره پیوند” را بزنید

 

پیشنهاد موسسه سرمایگان :

 

1. سی و نهمین دوره جامع آموزش مالیات و مهارتهای مالیاتی پیشرفته 99
2. چهل و نهمین کارگاه تهیه صورتهای مالی اساسی با تجزیه وتحلیل 
3. خودکارآموزی تهیه صورتهای مالی اساسی همراه فیلم آموزشی نکته به نکته و اسناد و مدارک و جعبه ابزار تهیه صورتهای مالی 

 

شاد،پرانرژی و موفق باشید .

موسسه سرمایگان ارایه دهنده خدمات حسابداری ممتاز ، کارآموزی حسابداری پیشرفته و آموزش مالیات کاربردی

۰۲۱۸۶۰۸۳۲۹۶

تهران،میدان ونک

sarmayegan@gmail.com

www.sarmayegan.com

 
سرمایگان |خدمات حسابداری|مشاوره مالیاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

مشاوره مالیاتی آنلاین