حسابداران جوان کدام فرصت شغلی را می پسندید؟

 

معرفی فرصت های شغلی حسابداری
معرفی فرصت های شغلی حسابداری

 

با سلام به دوستان همیشگی سایت سرمایگان

 [member]در هفته آخر اردیبهشت 1394 بسر می بریم و در این هفته نیز برایتان 20فرصت شغلی حسابداری و حسابرسی را پس از بررسی های بسیار انتخاب و به شما معرفی می کنیم .

علاقمندان و دوستانی که از آمادگی لازم برای احراز این مشاغل برخوردارند می توانند با تنظیم یک رزومه حرفه ای خیلی عالی،و ارسال آن به فرصت های شغلی حسابداری و حسابرسی ، شانس خود را برای دست یافتن به یکی از مشاغل زیر امتحان کنند.

[highlight]از دوست دانایی پرسیدم شانس یعنی چی ؟ او هم در پاسخم گفت : شانس برابر است با  :  آمادگی + موقعیت[/highlight]

هم اکنون ما چندین موقعیت شغلی حسابداری و حسابرسی را برای شما پس از جستجوهای زیاد یافته ایم و به شما معرفی می کنیم .حال این شما هستید که می بایست با آمادگی لازم از هر لحاظ ، هم آمادگی علمی ، و هم تخصصی بعلاوه دارابودن مهارتهای فردی بارز، از این فرصت های شغلی به بهترین وجه به نفع خودتان استفاده کنید و هر روز بهتر از روز قبل موفقیت و رضایت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

اگر امروز اقدام کنید بهتر از فرداست ، به خاطر اینکه روز به روز دنیا متحول می شود و افرادی که آماده تر ، داناتر و ماهرتر هستند امکان موفقیت بیشتری را برای خود ایجاد می کنند.

یقین داشته باشید کشاورزی که در بهار زمین را آماده نکرده و بذری نپاشیده باشد نمی تواند در تابستان و یا پاییز انتظار برداشت محصول را داشته باشد، این قانون طبیعت است .

و این موضوع در مورد دوستان جوان تازه فارغ التحصیل هم صدق می کند، اگر خود را از قبل برای ورود به بازار کار آماده نکرده باشند و توانایی انجام کارهای محول شده از طرف شرکت ها و موسسات را نداشته باشند ، هیچ شانسی برای بدست گرفتن این مشاغل ندارند و فقط عمر گرانقدر خودشان را خدای ناکرده بیهوده صرف می کنند.

وهم اکنون این شما و این فرصت های شغلی ارزشمند برای بروز و شکوفایی استعداد های شما در زمینه حرفه حسابداری و حسابرسی و ایجاد نظم وانضباط مالی در جامعه

 

شرکت معتبر پخش دارو jobs@eltiampharm.com
شرکت معتبر بازرگانی hr@lotustejarat.com
شرکت تولیدی معتبر employment92.info@gmail.com
شرکت معتبر تولیدی بازرگانی nns.corp@yahoo.com
شرکت وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی jobs4cmfc@gmail.com
شرکت هلدینگ بین المللی kargozini@azarakhsh.ir
موسسه مطالعاتی وپژوهشی eii.job94@gmail.com
شرکت تجهیزات پزشکی info@parizmed.com
نمایندگی یک شرکت خارجی hr.finnwood@gmail.com
شرکت پخش سراسری دارو info@damavand-co.ir
موسسه سرمایه گذاری iranianinvestclinic@gmail.com
شرکت معتبر در صنایع غذایی hr@dinafood.com
شرکت تولید وتوزیع لوازم خانگی reeruitment@hardstone.ir
شرکت تولید قطعات وتجهعیزات نفت وگاز employe_co@yahoo.com
شرکت معتبر بازرگانی تجهیزات پزشکی(مدیرمالی) info@flipflop-grp.com
(مدرس حسابداری) tehranaccounting@yahoo.com
موسسه حسابرسی در تهران araaudit_firm@yahoo.com
موسسه حسابرسی در تهران job@kashefan.com 
موسسه حسابرسی در تهران aradzk@yahoo.com
موسسه حسابرسی در تهران F.audit@shohoodamin.ir

 

آیا شما آمادگی قبول مسئولیت مشاغل حسابداری در فرصت های شغلی فوق را دارید؟

آیا می دانستید شرکت ها و موسسات خیلی زیادی در سراسر ایران وجود دارند که نیازمند حسابداران با سواد و باتجربه و ماهر هستند؟

هم اکنون خیلی از موسسات از نبود حسابداران با تجربه ، ماهر و آگاه در مضیقه هستند و شما می توانید با تکمیل تجربیات و مهارتهای حرفه ای خود یکی از این فرصت های شغلی را به خود اختصاص دهید.

دوستان فارغ التحصیل  حسابداری که به خاطر نداشتن سابقه وتجربه  قادر به ارسال رزومه به این موسسات نیستید!!

،آیاشما نمی خواهید در زمانی کوتاه جزو افرادی باشید که قدرتمند رزومه خود را بدون هیچ گونه ترسی به موسسات وشرکتها به عنوان حسابدار با تجربه ارسال می کنند؟

[highlight]کارگاه راهبردی نوابغ حسابداری[/highlight] دقیقا برای افرادی طراحی شده که تاکنون تجربه حضور در بازار کار حسابداری را ندارند وتصمیم دارند در اسرع وقت در جمع حسابداران باتجربه قراربگیرندو فرصت های درآمدزایی پیش رو را براحتی از دست ندهند.

 و[highlight]کارگاه سرّی فوت کوزه گری مهارتهای مالیاتی سال94[/highlight] ،برای حسابداران با تجربه ای است که می خواهند از فرصت های شغلی رئیس حسابداری و حسابدار مالیاتی درآمدو جایگاه شغلی خود را ارتقاء دهند.

تهیه شده درموسسه سرمایگان (مشاورین مالی )[/member]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مشاوره مالیاتی آنلاین